فرشته کوچک

خودت شاهکار زندگی ات را خلق کن تا بازیگر نقش اول زندگی ات باشی نه تنها سیاهی لشکری در انبوهی از جمعیت گمنام. بزرگترین خلا زندگی فاصله میان د

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ فرشته کوچک خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

header

آیا واقعا این فرمول جادویی وا ز لحاظ علمی ثابت شده می تواند سرطان و یا هر بیماری دیگری را درمان کند؟

0222


چرا این درمان یک دقیقه ای تا به حال علنی نشده در حالی که حدود 15000 پزشک اروپایی از آن برای درمان میلیونها بیمار استفاده کرده اند؟

چه می شد اگر در دنیایی زندگی می کردید که در آن سرطان -و دیگر بیماری ها – دیگر برای شما تهدید به حساب نمی آمد؟؟

چه می شد اگر دوست ، فامیل ، و نزدیکانی که در کنار شما هستند و از بیماریهای خطرناکی رنج می برند دیگر درد و بیماری نداشته باشند؟؟

چقدر عالی بود که دیگر خودتان وکسانی که دوستشان دارید با ترس مواجه شدن با بیماریهای لاعلاج زندگی نمی کردید.

header

اگر شما هم مانند اکثر مردم باشید، به احتمال زیاد ، خودتان یا نزدیکانتان به یکی از بیماری های زیر مبتلا شده اید:

سرطان ایدز بیماریهای قلبی
آلزایمر پارکینسون آسم
دیابت آرتروز ام اس
هپاتیت عفونت لثه ها تب خال، آکنه و …….

تصور کنید که دیگر نگرانی در مورد ابتلا به آنفولانزا، و یا شروع درد های میگرنی و سینوزیت نداشته باشید.

چه می شد اگر شما درمان یک دقیقه ای( که هربار حدود 100 تومان هزینه دارد) را می شناختید که می توانست شما را از شر تقریباً تمامی بیماریها خلاص کند؟؟

درکتان می کنم، احتمالا شما به خودتان می گویید” چنین چیزی قطعاً نمی تونه امکان داشته باشه، چه طور میشه یک روش درمانی ساده تقریبا همه بیماریها را درمان کند؟ چنین اکسیر شفابخشی وجود خارجی ندارد؟” . شما کلی دلیل می آوررید که با این حرف مخالفت کنید، طبیعیه چون خود منم اولش همین فکر رو می کردم

اما اگر شما بتوانید برای لحظاتی این افکار را کنار بگذارید، در شرف یادگیری شگفت انگیز ترین راز سلامتی که یک نفر می تواند کشف کند ، قرار می گیرید. زندگی شما و یا کسانی که عاشقشان هستید ، بر اساس این اطلاعات می تواند دگرگون شود.


با خواندن این کتاب شما کشف خواهید کرد :

  • این درمان طبیعی و علمی، در بدن شما محیطی را ایجاد می کند که بیماری نمی تواند دوام بیاورد. این روش بیماری را درمان نمی کند بلکه بدن را قادر می سازد تا خودش را از شر بیماریها خلاص کند.

  • بیش از 6100 مقاله در مجامع علمی اروپایی به کارایی این روش گواهی می دهند و اعلام می کنند که این روش نه تنها سلولهای بیمار را نابود می کند، بلکه به طور همزمان موجب رشد و تکثیر سلولهای سالم نیز می شود، و در نتیجه بدن پر انرژی تر و شاداب تر می شود.

  • این درمان ایمن، ارزان و در عین حال قدرتمند توسط حدود 1500 پزشک، متخصص طب سنتی و هومیوپاتی اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است وبرای درمان نزدیک به 10 میلیون بیمار در سراسر دنیا طی 70 سال گذشته موفق عمل کرده است.

در اینجا توضیحی ارائه می شود که بیان می کند چرا هزاران پزشک چنین اصطلاحی برای این روش به کار می برند:….

“بزرگ ترین معجزه درمانی تمام تاریخ “

دکتر اوتو واربرگ، برنده دو جایزه نوبل، دنیا را شگفت زده کرد وقتی فاش کرد که ” اکثر بیماری ها به دلیل کمبودن سطح اکسیژن بدن به وجود می آیند”. درحقیقت مطالعات او نشان داد که اگر شما 35 % از اکسیژن مورد نیاز یک سلول را به مدت 48 ساعت بگیرید، آن سلول به سلولی سرطانی تبدیل می شود.

NormalAndCancerCell

به همین دلیل است که در دنیای مدرن امروزی ما اینقدر سرطان گسترش پیدا کرده است. چرا که بسیاری از مردم از کمبود اکسیژن رنج می برند. و چیزیکه اکثر مردم نمی دانند اینست که کمبود اکسیژن نه تنها دلیل اصلی سرطان بلکه دلیل بسیاری دیگر از بیماریها از ایدز گرفته تا عفونت ها می باشد.

درمان سرطان و یا هر بیماری دیگری، تنها بستگی به خلاص شدن از شر علت اصلی بیماری دارد. به همین سادگی! اما انسان همیشه در پی راه حل های پیچیده می گردد، و مسائل ساده را به مسائلی پیچیده تبدیل می کند.

برای مثال، تحقیقات پزشکی معاصر، تمرکزشان بر علت واقعی بیماری نیست. برخی اعلام می کنند که ویروس ها و باکتری ها بیماری زا عامل اصلی بیماری ها هستند. برخی نیز اعتقاد دارند مواد سمی موجود در غذا ها، هوای آلوده ای که نفس می کشیم علت اصلی بیماری ها می باشد.

در حالی که اکثر این عوامل بیماری را نمایان می کنند و به نوعی زمینه ساز ایجا بیماری می باشند.

در واقع، علت اولیه بوجود آمدن بیشتر بیماری ها به نوعی به کمبود اکسیژن مربوط می شود، و زمانی که بدن با یک منبع فراوان اکسیژن تغذیه شود، تمامی سلول های سرطانی، میکروب ها، سموم، پاتوژن ها و میکرو ارگانسیم های بیماری زا از بین می روند چرا که در محیطی سرشار از اکیسژن دیگر قادر به فعالیت نمی باشند.

چشم گیرترین بهبود در مورد بیماری ام اس در طول 30 سال تحقیقات پزشکی

این یک نمونه واقعی پزشکی است که به در خواست پزشک معالج نام ها تغییر پیدا کرده است.

بیماری به دکتر کلر مراجعه کرد که نمی توانست راه برود. او 14 سال بود که مبتلا به ام اس شده بود. در این مدت بیماری او پیشرفت زیادی کرده بود و علائمی نظیر، ضعف بینایی، لکنت زبان و هم چنین بی تحرکی پای راست که بیمار را مجبور به استفاده از ویلچرمی کرد نمایان شده بود. بیمار قبل از این با رفتن نزد پزشکان مختلف هزاران دلار را خرج بهبودی خود کرده بود اما هیچ کدام تأثیری نداشتند و روز به روز حال بیمار وخیم تر می شد، دکتر کلر تصمیم گرفت درمانی که در کتاب درمان یک دقیقه ای مطرح شده است را به کار بگیرد، طی 8 هفته استفاده از روش مذکور، نه تنها مشکل حرکتی او از بین رفت بلکه موجب شد تا بیمار دوباره بتواند رانندگی کند و دیگر علائم بیماری نیز ناپدید شدند. دکتر کلر اعلام کرد بعد از 30 سال کار بر روی ام اس این شگفت انگیز ترین درمانی بوده که شاهدش بوده است.

شاید او تا به حال مرده بود اگر به درمان یک دقیقه ای روی نمی آورد.

کارلا ترومن دچار نوع شدیدی از بیماری لوپوس شده بود به طوری که موجب تورم مغز و نارسایی کلیه شده بود، از آنجایی که اوتحت مراقبت متخصصان دانشگاهی برای انجام مطالعه وتحقیق در مورد این بیماری بود، متخصصان به او استفاده از داروی سیتوکسان را پیشنهاد کردند، امابه دلیل عوارض جانبی احتمالی زیادی که این دارو داشت، کارلا از مصرف آن صرف نظر کرد. در عوض رو به درمان طبیعی که در کتاب آمده است، آورد، و هر روز از روش درمان یک دقیقه ای استفاده کرد، بعد از مدتی که دوباره برای آزمایش در دانشکده پزشکی رفته بود، پزشکان متوجه شدند اثری از بیماری لوپوس در او وجود ندارد به طوری که شک کردند که اصلا او قبلا به این بیماری مبتلا بوده است.

برخی نظرات خوانندگان

“پاسخی قطعی به بیماری”

در دهه های اخیر تا به حال اینقدر تحت تأثیر یک روش درمان طبیعی قرار نگرفته بودم. درمان یک دقیقه ای که اساس آن بر مبنای مدارک مستند پزشکی شکل گزفته ، شاید همان اکسیری باشد که بشر به دنبال آن میگردد. من اعتقاد دارم که این روش پاسخی قطعی به علت اصلی بیماری ،نحوه پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری هایی است که امروزه با آن مواجه هستیم، می دهد. مارک کنسلور –خبرنگار پرشکی –کالیفرنیا

“ارزش این کتاب از طلای هم وزن خودش نیز بیشتر است”

در سالهای اخیر، اعضای خانواده ام (برادر و مادرم) در جلوی چشمانم جان خود را از دست دادند. مهم نبود که چقدر پزشکان خوش نیت و ماهر بودند، آنها نتوانستند کمی بکنند چرا که آنچه در دانشکده های پزشکی آموخته بودند فقط منجر به پیشنهاد، جراحی ، شیمی درمانی و پرتودرمانی می شد که هیچ کدام آنها نتوانستند مادر و برادر مرا از مرگ نجات دهند، بلکه شاید موجب سرعت بخشیدن در مرگشان نیز شدند. در مان یک دقیقه ای، واقعا چشمان مرا در برابر تبلیغات پنهان غول های دارو سازی که می خواهند مردم را مریض نگه دارند تا از بیماری سود بیشتری نصیبشان شود، باز کرد.

با اینکه من می خواستم با تمام قلبم، وعده هایی که درمان یک دقیقه ای می دهد را باور کنم، اما این وعده ها زیادی خوب به نظر می رسید و نزدیک بود از خواندن این کتاب صرف نظر کنم. از طرفی نمی خواستم صبر کنم و ببینم که همسرم، فرزندانم وکسانی را که دوست دارم، در اثر سرطان رنج می کشند و شاید روشی برای درمان آن وجود داشته باشد و من دیر متوجه آن بشوم. به همین دلیل، با دقت این کتاب را مطالعه کردم و دریافتم که ارزش این کتاب از طلا نیز بیشتر است. من و خانواده ام تصمیم گرفتیم از این روش برای همیشه بهره ببریم.- لوسیل ویکینسون- میشیگان

“هرخانه ای باید این کتاب را داشته باشد”

من در ابتدا بسیار بدبین بودم و فکر می کردم درمان یک دقیقه ای دروغی بیش نیست تا اینکه فیلم مربوط به درمان سرطان توسط این روش را در یوتیوب مشاهده کردم، با این حال با این نیت کتاب را خریدم تا ثابت کنم این کتاب هم مانند بسیاری از کتابهایی است که با وعده های دروغین قصد سوء استفاده از ترس مردم از بیماری را دارد. اما وقتی این کتاب را خواندم اعتقاداتم نسبت به درمان و علل بیماری ها از جمله ، ایدز، سرطان و بیماری های قلبی به کلی تغییر کرد. کا وانا در کتابش بحثی را مطرح می کند که با مدارک علمی مستندی پشتیبانی می شود و می تواند راه حلی مؤثر برای درمان سرطان در دنیا باشد. به نظر من هر خانه ای باید این کتاب را داشته باشد. اورسون دیلارد- بوستون

“درمان یک دقیقه ای کتاب فوق العاده ای است- بهترین کتابی که در مورد درمان بیماری ها خوانده ام.” دکتر موریسون – کارولینای شمالی

نجات بیماران در آستانه مرگ مبتلا به ایدز

دکتر موریاتی، مدیر یک کلینیک پزشکی در کنیا (جایی که از هر 8 نفر یک نفر مبتلا به ایدز یا ویروس اچ آی وی می باشد)، گزارش داد بیماران در آستانه مرگ با استفاده از این روش درمانی نجات یافته اند. او اعلام کرد از 50 نفر بیماری که مبتلا به ایدز یا ویروس اچ آی وی بوده اند و روش درمان یک دقیقه ای را استفاده کرده اند 30 نفر به سرعت بهبود یافته اند و بقیه بیماران نیز اظهار داشته اند سیستم ایمنی بدنشان مقاوم تر شده و از قبل احساس بهتری دارند. این درصد موفقیت توسط جامعه پزشکی نادیده گرفته شد تا هم چنان بیماری ایدز به عنوان یک بیماری لاعلاج شناخته شود. دکتر موراتی بیان کرد هر گاه درمان یکدقیقه ای را در جمعی بیمار به کار برده موجب شده که آنها دوباره به زندگی برگردند.

0222

مخاطبان: پزشکان ، علاقه مندان به حوزه سلامت و هرکسی که سلامتی خودش و نزدیکانش برایش اهمیت دارد.
قیمت: فقط 6000 تومان
تعداد صفحات: 180 صفحه
نویسنده: مدیسون کاوانا – برگردان : محمد صائب نجار-حمید موسوی
نحوه ارائه: به صورت مجازی و با فرمت PDF
نحوه دریافت: بلافاصله پس از خرید اینترنتی برای شما ایمیل می‌شود. (به صورت خودکار)

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت زیر مراجعه بفرمایید

http://halekhoob.ir/



موضوعات: شادی ونشاط,

[ بازدید : 2089 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 دی 1393 ] [ 13:48 ] [ سحر ]

[ ]

آرشیو ماهانه

آرشیو موضوعی

آمار وبلاگ


لینک های ویژه

دیگر امکانات

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]