فرشته کوچک

خودت شاهکار زندگی ات را خلق کن تا بازیگر نقش اول زندگی ات باشی نه تنها سیاهی لشکری در انبوهی از جمعیت گمنام. بزرگترین خلا زندگی فاصله میان د

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ فرشته کوچک خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اگر مدام پیتزا و شکلات را نفرین می‌کنید که مسئول پیدایش آکنه‌های شما هستند باید بگوییم که در اشتباهید. امروزه محققان هم عقیده‌اند که عوامل وراثتی یا هورمونی باعث بروز این بیماری می‌شود.

این مواد غذایی را بخورید تا جوش نزنید


ادامه مطلب ...

موضوعات: زیبایی,شادی ونشاط,سلامتی,

[ بازدید : 1422 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 خرداد 1394 ] [ 22:11 ] [ سحر ]

[ ]


سیب ، این نعمت الهی که همیشه و در بیشتر فصول سال از گونه های مختلفش رو میتونم پیدا کنیم شگفتی های بسیار زیادی داره. در مطلب با روزی یک سیب همیشه سالم بمانید در مورد بعضی مزایای سیب برای سلامتی بدن صحبت کردیم. بسیاری از شواهد نشون میده که سیب، این میوه ارزشمند مزایای بسیار زیادی هم برای زیبایی و سلامت پوست و مو داره. که در این مطلب بهش میپردازیم.

مقدار زیادی از مزایای این میوه ارزشمند در پوستشه و پوست سیب چیزی جدا از خودش نیست . به شما عزیزان هم توصیه میکنم این میوه بهشتی رو همیشه با پوست نوش جان کنید.

سیب


ادامه مطلب ...

موضوعات: شادی ونشاط,سلامتی,

[ بازدید : 542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 8 دی 1393 ] [ 23:07 ] [ سحر ]

[ ]

نوشابه‌های گوناگون در قفسه‌های فروشگاه


نوشابه (به انگلیسی: Soft drink) در لغت به معنای هر چیز نوشیدنی می‌باشد. در کاربرد عامیانه نوشابه عبارت است از یک نوشیدنی که شامل آب گازدار، مواد شیرین کننده و اسانس است


ادامه مطلب ...

موضوعات: سلامتی,

[ بازدید : 471 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 11 آذر 1393 ] [ 15:40 ] [ سحر ]

[ ]


عکس سیب با طراوت و رسیده apple wallpaper


ادامه مطلب ...

موضوعات: شادی ونشاط,سلامتی,

[ بازدید : 571 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 2 آذر 1393 ] [ 19:29 ] [ سحر ]

[ ]


خانم‌های خوشکل، آیا تا بحال به این فکر کرده بودید که قرصی بالا بیندازید تا مو، پوست و ناخن‌های بهتری پیدا کنید؟ اکثر ما بخاطر یک یا چند دلیل، مکمل‌های غذایی یا بعضی از انواع ویتامین را مصرف می‌کنیم، یا حداقل در فکرش هستیم که مصرفش را شروع کنیم.

چه ویتامین‌هایی باید مصرف کنید؟


ادامه مطلب ...

موضوعات: زیبایی,سلامتی,

[ بازدید : 516 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 آبان 1393 ] [ 15:13 ] [ سحر ]

[ ]


خواص لیمو شیرین


با دقت بخوانید و خودتان قضاوت کنید.
لیمو (مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است؛ که ۱۰۰۰۰ بار قوی تر از شیمی درمانی است. چرا ما در مورد آن نمی دانیم؟ چون آزمایشگاه ها(شرکت های دارو سازی) با ساخت مشابه مصنوعی آن سود زیادی میبرند. شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود / بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری مفید است.

طعم آن لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.

چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی ملیونر را به خطر بیفتاد؟ همانطور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیمو شیرین و لیموترش شناخته شده است.

شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید : شما می توانیدآنرا به صورت استفاده از گوشت ، افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، غذا و غیره، مصرف کنید.لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست .

خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است. برخی می گویند که در تمامی انواع سرطان بسیار مفید است. همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ، و مقابل انگلهای داخلی و کرم ها موثر است. و همچنین تنظیم کننده فشار خون بیش از حد بالا و ضد افسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

منبع این اطلاعات جالب است : این اطلاعات از یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از ۲۰ سال از سال ۱۹۷۰، نشان داد که عصاره لیمو در تخریب سلول های بدخیم در ۱۲ سرطان، از جمله روده بزرگ ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده… تاثیر دارد. ترکیبات این میوه ۱۰،۰۰۰ بار بهتر از محصول Adriamycin، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود، کاهش رشد سلولهای سرطانی را نشان داد. و چه شگفت آور است، و شگفت آور تر اینکه؛ این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین میبرد و بر روی سلول های سالم تاثیر نمی گذارد.




ادامه مطلب ...

موضوعات: شادی ونشاط,سلامتی,

[ بازدید : 449 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 6 آبان 1393 ] [ 1:15 ] [ سحر ]

[ ]


WEIGHT کوچک کردن شکم هم راهکارهایی دارد  قسمت۱
یک شکم محکم و صاف آرزویی است که بسیاری از ما در پی آن هستیم، ولی دراز و نشست‌های مکرر و نخوردن غذاهای دلخواه شیوه درست رسیدن به آن نیست (و بگذارید رو راست باشیم؛ اصلاً این کار درست نیست – چه کسی خوشش می آید اینچنین زندگی کند؟). خوشبختانه، داشتن یک شکم صاف با کمی تغییر در شیوه های روزانه میسر است. این شما و این ۲۵ شیوه برای صاف کردن شکم.



ادامه مطلب ...

موضوعات: سلامتی,

[ بازدید : 429 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 28 مهر 1393 ] [ 21:06 ] [ سحر ]

[ ]

۵ خاصیت زیبایی بخش ویتامین C


بارها و بارها از متخصصان درباره خواص بسیار زیاد ویتامین C شنیده ایم .چرا این ویتامین تا این حد ضروری است؟ با خواندن مقاله زیر متوجه میشوید چگونه مصرف روزانه ویتامین C مو ، ناخن و پوستتان را تقویت میکند.

ریانا لاوینگ موسس برند ارگو (orgo )محصولات ارگانیک مراقبت از پوست و زیبایی در این باره میگوید مواد مغذی مسئول ایجاد و نگهداری کلاژن هستند.( کلاژن ماده ای است که موجب حفظ استحکام پوست میشود) . این آنتی اکسیدان جریان خون را تقویت میکند و به پوست استحکام و حالت کشسانی میبخشد.
اما ویتامین C ماده ای محلول در آب است به این معنی که بدن ویتامین C را در خود ذخیره نمیکند. و به همین دلیل است که استفاده روزانه از این ویتامین بسیار مهم است. هنوز متقاعد نشده اید؟


ادامه مطلب ...

موضوعات: سلامتی,

[ بازدید : 467 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 28 مهر 1393 ] [ 19:20 ] [ سحر ]

[ ]


1.استفاده از گوشت کمتر سبزیجات بیشتر

2.نمک کمتر سرکه بیشتر

3.شکر کمتر میوه بیشت



ادامه مطلب ...

موضوعات: سلامتی,

[ بازدید : 442 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 28 مهر 1393 ] [ 19:30 ] [ سحر ]

[ ]


ویتامین c باعث استحکام پوست میباشد وباعث کلازن سازی میباشد



موضوعات: سلامتی,

[ بازدید : 429 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 22 مهر 1393 ] [ 20:16 ] [ سحر ]

[ ]

آرشیو ماهانه

آرشیو موضوعی

آمار وبلاگ


لینک های ویژه

دیگر امکانات

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]